Avui a la biblioteca ja fa fred de debó. A la nit, m’agrada amagar-me sota una pila de llibres que em facin escalforeta. Per exemple, aquell de “La princesa del Vendrell”, que vivia en un castell, que tenia molt fina la pell i molt llarg el…, us en recordeu?

AVIAT SERÀ NADAL, tindreu vacances, molt temps per jugar, per estar amb la família i… per mirar contes!

Us animo a demanar un conte ben bonic als Reis d’Orient, i també que en vingueu a buscar a la biblioteca per a llegir-los amb els vostres pares, germans, cosins…

dscf1308M’agradaria molt que em vingueu a veure aquests dies que teniu festa, i m’ensenyeu quin és el vostre conte preferit!

Mentrestant, continuaré aquí descobrint-ne de nous i amagant-me sota les seves pàgines quan faci fred.

Molt bones vacances a tothom!

UN PETÓ BEN GROS DE LA VOSTRA AMIGA

MIRMIGA

Anuncis

One thought on “Arriba el Nadal

  1. M’agraden les princeses llestes, fortes, valentes, lectores, verdes, riques,fustenyes, boniques, elegants, atrevides i independents, encara que siguin solteres una mica tibades. Veieu el llibre, que no té desperdici. Fins l’any vinent, molta sort.

    Carles

    També els llops tranquils,lectors i sensibles

Deixa un comentari

