3, 2, 1….. Preparats per començar el nou curs!

Quan arriba la tardor, em poso contenta perquè sé que amb la tardor arriben les primeres visites escolars a la biblioteca.

Els nens i els contes són el que més m’agrada, ja tinc ganes de seure envoltada de nens i nenes i escoltar els nous contes que ens ha preparat en Carles per aquest curs.

Tinc ganes de tornar-vos a veure per la biblioteca nens i nenes de Constantí, amb la classe, amb el pare, amb la mare, amb els avis… etc, i sobretot, sobretot tinc ganes de veure-us llegir i  que gaudiu com ho faig jo de les lectures.

Perquè comenceu a fer volar la imaginació us deixo amb una bonica il·lustració del conte “Els fantàstics llibres voladors del Sr. Morris Lessmore” de William Joice.

llibres voladors 9

Aquest bonic conte ens explica les dues grans passions del senyor Morris: escriure i llegir. Sempre que pot agafa el seu llibre i hi retrata el seu dia a dia, les seves alegries, tristes, somnis… amb el desig que un dia, sigui també llegit i estimat.

Espero que us agradi, el podeu trobar a la biblioteca, us convido a llegir-lo.

Petons de la vostra amiga Mirmiga.

Deixa un comentari

