He passat uns dies fantàstics a les escoles!

cropped-cc3b2pia-de-mirmiga_silueta_transparent.pngBones nens i nenes de Constantí, estic super feliç, vinc de passar uns dies a les escoles, vaig passar una setmana a l’escola Bergadà i una a l’escola Centcelles, envoltada d’uns nens i nenes fantàstics que m’han tractat més que bé, rebé!

Amb ells he mirat i escoltat contes, he fet de model mentre em dibuixaven, he fet de protagonista de cine, han escrit sobre mi, m’han fet abraçades, petons, hem rigut… han sigut uns dies fantàstics que espero poder tornar a reviure el proper curs!

Una abraçada ben gran per cadascú de vosaltres, us deixo unes fotos d’una representació dels records que m’emporto a la biblioteca, que no són pocs!

Deixa un comentari

