Bones nens i nenes estic molt contenta,  perque demà comencen les visites escolars a la biblioteca, això vol dir que a partir d’ara la biblioteca serà un anar i venir de nens i nenes i de narradors que expliquen contes molt i molt interessants.

Em sap molt greu perque alguns nens i nenes esperareu trobar-me demà a la biblioteca però, resulta, que m’han convidat a passar uns dies a la muntanya a collir bolets i no he pogut evitar la temptació. Ben aviat tornaré i ja no em moure fins a final de curs.

Per tal de no equivocar-me i collir un bon cistell de bolets comestibles i així poder gaudir d’un bon dinar, m’he emportat una guia de la biblioteca que de ben segur que em serà de molta utilitat: La meva primera guia de bolets.

Us envio una foto del magnífic llibre que m’ajuda a trobar uns bolets boníssims i una foto meva enmig dels bolets que vaig trobant!

MIRMIGA_BOLETSla-meva-primera-guia-de-bolets

 

 

Fins aviat, la formiga boletaire Mirmiga!

Anuncis

Deixa un comentari

