Visita_P3ABones seguidors i seguidores del meu bloc, avui estic especialment contenta, perquè després d’uns dies de molta, però que molta feina, doncs m’he menjat la mona tot preparant lots de llibres per les diferents classes dels nens i nenes de Constantí, he rebut una visita molt agradable, la dels nens i nenes de P3A de l’escola Centcelles!

Resulta que els nens de P3A estan estudiant els peixos, i avui han sortit al carrer de visita a la peixateria, i quan han sortit han pensat: I si anem a veure la nostra amiga Mirmiga!

I dit i fet, han vingut a la biblioteca i han mirat un munt de contes, El peix irisat, El doctor submarí, Nadarín,  El regal de pescador… i molts més!

Com que m’ha fet tanta il·lusió ens hem fet una foto tots junts i ens hem fet un munt de petons, de ben segur que a partir d’ara ja recordaran que a la biblioteca i viu la formiga Mirmiga i no el tió, per qui m’ha confós una nena de la classe només veure’m!

La veritat és que ha estat una visita genial, i m’han promès que tornarien!

Ja sabeu que m’encanta rebre visites!

Petonets per totes i tots!

Anuncis
Etiquetat

Deixa un comentari

