Ahir com que el dia estava grisot grisot, em vaig posar les botes d’aigua i cap a les escoles! Ja sabeu que m’agrada molt que vingueu a la  biblioteca però també m’encanta venir a l’escola de tant en tant i veure les vostres classes!

A primera hora vaig anar a la classe de P3A de l’escola M.R Bergadà, allà em vaig trobar uns nens i nenes fantàstics amb ells vam fer la balena, el tauró, el peix martell, el peix espasa, la medusa, el musclo, la petxina,  el rap, el cavallet de mar, el dofí, el cranc i l’estrelleta… i que ve ens ho vam passar!

També vam conèixer “L’orugueta llaminera” que es convertia en una….. PAPALLONA!, i el conte “Els set cabridets”, recordeu on s’amagava el cabridet més petit?

I amb els nens de 2A de l’escola M.R Bergadà, i de 2B de l’escola Centcelles, vam escoltar el conte del gat murri, “El gat amb botes”. Quin gat més espavilat i quina manera d’enganyar el rei, quina sort la d’en Marquès de Carabàs qui hagués dit que amb l’herència d’un gat i unes botes hagués fet tanta fortuna! Ja veieu que no es sap mai on està la sort!

I que m’en dieu de “L’amor de les tres taronges” us imagineu que una velleta us fa un encanteri i us envia a buscar l’amor de les tres taronges! Uf, quina por!

No patiu nois, que es tracta d’una rondalla, una història fantàstica on hi apareixen diferents elements fantàstics monstres,  ogres, ogresses i bruixes!  D’aquestes velletes pel carrer aquí a Constantí no n’hi tenim!

Petonets ben dolcets per tots i totes!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Anuncis

Deixa un comentari

