Imagina’t un munt d’artistes!

Bones nens i nenes, sabeu que he fet aquest cap de setmana?

M’he passat el cap de setmana contemplant i deixant volar la imaginació amb els llibres “ Imagina’t un dia“, “Imagina’t una nit” i  “Imagina’t un lloc” de Rob Gonsalves!
Són” xulíssims”, us els recomano molt! A mi me’ls va recomanar la Muntsa, l’altre dia no sabia quin conte mirar-me, la vaig trucar i em va recomanar aquests,  em va dir que ella us els havia ensenyat i us havien agradat molt! Us en recordeu de la Muntsa, oi? Per cert m’envia molts petonets i abraçades per vosaltres i em diu que està molt i molt rebé!

Doncs el que us deia, no us penseu que són llibres normals, amb un principi, un final i una història per explicar. En aquests contes hi trobarem un munt de dibuixos que ens transportaran en un món màgic, mirant-los podem inventar-nos moltíssimes històries i posar color als nostres somnis! I el més divertit de tot,  els dibuixos tenen trampa, a primera vista el dibuix sembla una cosa i quan el mirem bé veiem que n’és una altra!

Veniu a la biblioteca i mireu-los, segur que en gaudireu tant o més que jo!

I per si us enamoreu d’aquests dibuixos com ho fet jo,  us dono a conèixer alguns artistes surrealitstes del mateix estil de Rob Gonsalves,  són Magritte o Escher.

Si voleu conèixer l’obra de Magritte podeu consultar aquests enllaços, http://primerodeeprimaria.blogspot.com.es/2011/11/rene-magritte.html o   http://es.tiching.com/link/81409

I us deixo un parell d’ellaços per conèixer un altre artista, Esher. Tant fàcil com fer un clic a http://viviana-misproyectos.blogspot.com.es/2011/06/escher-y-sus-planos-asombrosos.html

I si amb això no n’heu tingut prou veniu a la biblioteca, i us donarem més informació sobre artistes surrealistes!

Petons artístics per tothom!

Aquí en teniu un petit tastet!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Deixa un comentari

