Avui he rebut les meves primers vistes, estic molt contenta, el Carles ja m’ha presentat i ja conec tres de les classes de les escoles de Constantí, quina il·lusió!

Ja m’ho deien que això de que et vinguin a veure i que t’expliquin contes és la canya, però avui ho he viscut a la meva pròpia pell!

La primera visita ha sigut la dels eixerits nens i nenes de P5A de l’escola Centcelles, hauríeu d’haver vist que bé es sabien i com xalaven amb la cançó de “la rana debajo del agua” i amb quina atenció han escoltat els contes que ha explicat el Carles, “La princesa del Vendrell”, “¿A què sabe la luna?”i “L’ós que abraçava els arbres”. I us puc dir que ara mateix els nens de P5 coneixen molt millor que jo, que sóc nouvinguda, totes les coses que podem fer dins de la biblioteca! N’he pres nota i prometo no saltar, no còrrer ni menjar dins de la biblioteca!

I amb els nens i nenes de 6A de totes dues escoles, hem fet unes àmplies reflexions sobre la interpretació que fem de l’entorn, i ens ha quedat claríssim que no ens hem de creure tot allò que ens vulguin fer creure, i que hem de saber llegir el nostre voltant, no fos cas que algú ens volgués donar una gla a canvi de fer-nos cagar un roure! 😉

A aquestes reflexions hi hem arribat a través dels contes “El príncep dels embolics”, “La Caputxeta Vermella” i “ Per què diuen que els llops són tant dolents”, ja veieu que dels llibres en podeu aprendre molt!

La Mirmiga us recomana llegir molt!

Anuncis

Deixa un comentari

