Coneixes alguna formiga famosa?

Sóc la mirmiga la nova mascota de la biblioteca, i us volia demanar una coseta, com que  encara no us conec i no tinc amics a Constantí, volia que m’ajudéssiu a trobar formigues famoses dels contes o del cinema i em fèssiu un dibuix que m’acompanyes en aquests primers dies a la casa dels llibres de Constantí!

Per tant si coneixes alguna formiga famosa, fes-me un dibuix que el penjarem a la biblioteca! Amb els vostres dibuixos segur que no em sentiré tant sola!

També podem anar comentant al bloc el nom de diferents formigues famoses!

Molts petonets, de la formiga Mirmiga!

2 pensaments sobre “Coneixes alguna formiga famosa?

  1. M’agrada molt el bloc molt interessant per cert jo a vegades vaig a la biblioteca hi han molts molts de libres i interessants en aquesta biblioteca. Són molts xulos.

  2. Jo conec la Formiga Piga! He vist que a la biblioteca en teniu alguns dels llibres de la formiga Piga, són molt xulos!

Deixa un comentari

