Bones nens i nenes, encara no em coneixeu però crec que serem molts bons amics!!

Sóc la formiga Mirmiga, la nova mascota de la biblioteca, i estic segura que a partir d’ara serem molt bons amics/gues

Sóc una formigueta que una mica cansada de tant de viatjar, tinc ganes d’establir-me en un lloc i viure una mica més tranquil·la! Us puc dir que a part de viatgar i anar d’excursió, també m’agrada molt llegir, m’agrada dormir i m’agrada fer festes!

Un dia les noies de la biblioteca em va trucar i em van dir que necessitaven una mascota molt eixerida per a la biblioteca de Constantí! I em va proposar de venir a viure aquí!

Joels hi vaig dir que venia encantada i ara estic a punt a punt d’arribar, espero que ens ho passem molt bé junts! Em moro de ganes de conèixer-vos! Estic convençuda de que passarem molt bons moments!!!!!!!!

Petonets de …………, el que més il·lusió us faci!

Fins ben aviat!

Anuncis

Deixa un comentari

